GRUP DE CATEQUESI

Inscripcions de Catequesi:

Donat que les famílies fan durant aquest temps la planificació de les activitats dels fills de cara al proper curs, volem insistir en que cal tenir en compte la catequesi. Es poden inscriure els nens nascuts el 2010 o abans, que resideixin actualment a Alella. Els grups són d’iniciació, primer, segon, grup de joves i periodistes de la catequesi. El curs de primer i el de segon són obligatoris de preparació per la Primera Comunió, i en el grup de joves té lloc la preparació per rebre la Confirmació, entre altres activitats. Les inscripcions es faran als locals parroquials el 29 i 30 de setembre, de 5 a 6:30 de la tarda. El preu per les despeses del curs és de 35 € a abonar en el moment de la inscripció.

Dia a dia el grup de catequesi va acompanyant els infants i els joves seguint les passes de Jesús. Els catequistes ajuden als infants i joves a conèixer Jesús, a la vivència d'aquest coneixement i a la celebració de la fe, participant en els sagraments per tal que els infants i joves siguin cada dia més amics de Jesús.

A banda de les classes de catequesi, l’equip de catequistes juntament amb d’altres grups de la Parròquia, treballem per oferir diferents activitats dirigides als alumnes de catequesi i a tota la família.

Grups de catequesi

Iniciació a partir dels 6 anys; Primer de catequesi (2n de primària); Segon de catequesi (Primera comunió); Postcomunió i Confirmació per a joves i adults
Díes de catequesi:
-Dimarts de 17:15h a 18:30
-Diumenges de 10:45h a 12:00h

Activitats organitzades per la Parròquia Sant Feliu d’Alella

Missa Familiar

La Missa Familiar es fa cada primer diumenge de mes a les 12h. Es tracta d’una missa orientada als infants i joves i a tota la família en general, ja que són els mateixos alumnes de la catequesi qui preparen i participen directament en aquesta celebració: lectures, pregàries, ofrenes, cants, etc...

Missa del Pollet

La Missa del Pollet és una de les misses més entrenyables de l’any litúrgic. Se celebra el 24 de desembre a les 20h i durant la primera part de la missa (Litúrgia de la paraula) els nens i nenes de la catequesi fan la representació de la història del naixement de Jesús.

Pasqua Infantil

La Pasqua infantil se celebra el diumenge anterior a Setmana Santa les 20h i la primera part de la missa (Litúrgia de la paraula) se substitueix per la representació de la història de la Passió, Mort i Resurrecció de Jesús. Aquesta representació és un repte tant per als nens i joves com pe als catequistes, ja que per la seva complexitat requereix un gran esforç.

Activitats organitzades per altres Parròquies o entitats

Concurs Bíblic de la Federació de Cristians de Catalunya "GRUP AVANT"

Enguany el Concurs Bíblic ha complert 25 anys d'existència. Any rere any des del Grup Avant de Terrassa de la Federació de Cristians de Catalunya es prepara amb molta il•lusió el concurs que vol ser un ajut eficaç per a educadors en el coneixement de la Bíblia i la formació cristiana dels infants i adolescents.

TEMA: La Bíblia, Font de Valors Humans i Socials. Més informació http://www.concursbiblic.com/