CÀRITAS PARROQUIAL

És un servei que ofereix la comunitat parroquial juntament amb les persones que voluntàriament hi dediquen unes hores setmanals. És una atenció als immigrants que viuen en el nostre poble i que tenen pocs recursos o han perdut la feina. També s’aten a persones del poble que tenen mancances de recursos. A tots ells els intentem fer un bon acolliment, tot estant pendents de la seva situació econòmica així com també de la seva situació familiar. Donem aliments dues vegades al mes que provè del Banc d’Aliments, sent conscients que no és suficient, per això hem de comptar amb l’ajut del fons de la parròquia i dels alellencs de bona voluntat.